Gå til innhold

Elendig ytelse i Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Hola! :)

Hadde store planar om å spele gjennom alt av Half-Life i jula og kom meg raskt gjennom HL1 med expansions. Men så når eg skulle fyre opp HL2 merka eg at spelet nekta å køyre nokolunde normalt. Har spelt igjennom både episode 1 og 2 på denne pcen før utan større problem, men no kan eg ha det meste på low på hl2 og alt går likevel hakkete. Spesielt merkar eg det når det kjem røyk og flammar og andre slike effekter.

Testa nettopp episode 1 igjen med dei instillingane som var der, som eg reknar med var dei eg brukte sist eg spelte spelet. No gjekk det veldig hakkete og eg kan aldri tenke meg at eg spelte igjennom spelet med så mykje hakking, eg tenker derfor at det må vere noko veldig annleis med pcen min no, men anar ikkje kva det kan vere.

Har ein bærbar, såvidt, Pavillion HDX 9050EO som strengt tatt skulle klare spelet utan problem, noko den også gjorde tidlegare. Veit ikkje kor lurt det er, men har oppdatert driverane ved hjelp av mobility modder for å få nyaste catalyst, har defragmentert alle diskane og spela i steam, har sletta hl2 frå lista og lasta det ned på nytt i steam, men skjønnar framleis ikkje kva som er gale.

Tips og idear anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...