[-GoMp-] Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med dette? Virker som - spesielt på DVD - at lyden blir "lav" nå det egentlig er høye skytelyder osv..og så fader den inn igjen til normalt volum. Har ikke dette problemet i spill, og ikke på Blu-ray tror jeg.. Er dette innstillinger på min Playstation 3? Eller på Recieveren min? Har en optisk kabel fra PS3 til min Yamaha RX-V657.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du kan prøve og gå over alle instillingene inne på ps3. Både de som er under instillinger i menyen + de som dukker opp når du trykker trekant når du ser film. Trykker du trekant mens du se film, så kan du blant annet velge volum kontroll, kanskje denne er skrudd ned? Jeg ville satt den på miderste volum! Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Trykker du trekant mens du se film, så kan du blant annet velge volum kontroll, kanskje denne er skrudd ned? Jeg ville satt den på miderste volum! Vet du - dette hjalp! Hvorfor i all verden skal det ha noe å si? Jaja, takker for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå