Tarik10 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er det noen som har en side eller en liste over regler for et guttesoverom ? Skriv inn dine forslag Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Null sperm flekker i taket, jenter synnes det er ekelt.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Snakker du om en fysisk liste som henger på rommet eller regler man har satt for seg selv som skal følges? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 1. Ta eller overta aldri en pute, uten straks å forvisse deg om noen har spermet den ned eller ei. 2. Legg merke til at folk kan sove i tidsrommet 23.00 - 06.00, og kan drepe bråkmakere på dette tidspunkt. 3. Tro ikke at du kan behandle et menneske med delvis åpne øyne som et ikke-sovende menneske. 4. Forstyrring av sovende utgår. Det finnes ingen unnskyldning. VIS SOVEKULTUR. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 1. Ta eller overta aldri et våpen, ditt eget eller andres, uten straks å forvisse deg om våpenet er ladd eller ikke! 2: Legg eller sett aldri fra deg et ladd våpen! 3: Sikt eller pek aldri på noen, våpenet ladd eller ikke! Eneste unntak er på instruktørens ordre eller i strid! 4: Tro aldri at et sikret våpen kan behandles som om det ikke er ladd! 5: Husk at våpenet har stor gjennomslagskraft helt ut til 3500-400 meter, og kan drepe selv på dette hold! 6: Vådeskudd er unødvendig! Det finnes ingen unnskyldning! Det er like greitt å begynne å lære dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 1. Ingen fingermerker på skrivebordet, eller musematta! 2. Ingen skal sitte i senga! 3. Ikke rør på ting! De er plassert med millimeterpresisjon. 4. Overnevnte regel gjelder også PC-en. 5. Faktisk kan du la være å i det hele tatt gå inn på rommet! Lenke til kommentar
Raring Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 "Trespassers will be shot. Survivors will be shot again." Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Stort skilt: "Bare kom inn viss du er geni.. Genier behersker kaos" Lenke til kommentar
Star Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 1. Ta eller overta aldri et våpen, ditt eget eller andres, uten straks å forvisse deg om våpenet er ladd eller ikke!2: Legg eller sett aldri fra deg et ladd våpen! 3: Sikt eller pek aldri på noen, våpenet ladd eller ikke! Eneste unntak er på instruktørens ordre eller i strid! 4: Tro aldri at et sikret våpen kan behandles som om det ikke er ladd! 5: Husk at våpenet har stor gjennomslagskraft helt ut til 3500-400 meter, og kan drepe selv på dette hold! 6: Vådeskudd er unødvendig! Det finnes ingen unnskyldning! Det er like greitt å begynne å lære dem riktig! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) "Kom inn på eget ansvar" Endret 4. januar 2009 av Kong _Kake Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Denne ideen tilhører en kompis av meg, og all ære til han, men han har, er jeg sikker på, verdens aller beste skilt på døra til rommet sitt. Er som følger: Til mine kvinnelige gjester: Før du går inn vil jeg at du skal legge hendene bak hodet slik at albuene peker frem. Så skal du lene deg mot døra. Hvis albuene dine treffer døra før puppene kan du pelle deg til helvete vekk. Hvis ikke, velkommen inn. Den har jeg alltid elsket. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Denne ideen tilhører en kompis av meg, og all ære til han, men han har, er jeg sikker på, verdens aller beste skilt på døra til rommet sitt. Er som følger: Til mine kvinnelige gjester: Før du går inn vil jeg at du skal legge hendene bak hodet slik at albuene peker frem. Så skal du lene deg mot døra. Hvis albuene dine treffer døra før puppene kan du pelle deg til helvete vekk. Hvis ikke, velkommen inn. Den har jeg alltid elsket. Hehe den var konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå