fredrik1986 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sliter veldig med å få til kjappe rotasjoner hopp. Kan ta 360 på flata, men på hopp senker jeg liksom ned rotasjonen noe voldsomt. Spinner en 2-3 ganger så seint som jeg gjør når jeg tar 360 på flata. Dette gjør at jeg sliter med å komme rundt på 540, og har ikke sjangs på 720. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få til å spinne like fort på store hopp som jeg gjør på flata og om hvordan jeg kan trene på å spinne fortere? Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er dårlig på å spinne selv, men kan gi deg et råd jeg har lest! Trekk beina oppunder deg, da vil tyngdekraften gjøre at du spinner fortere. Det vil også bli enklere å grabbe hvis du etter hvert vil ha noe mer å bryne deg på! Dra armene med i rotasjonen, de drar deg rundt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Se over skulderen den veien du spinner, så går alt av seg selv. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det viktigste er bare å dra på. Prøv å fokuser på ett sted som er litt over hoppet, så er det bare å starte spinne, se over skulderen og prøve å finne det punktet igjen når du er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå