Datasmurf Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei! I anledning nyttårsaften, vil jeg ha en flaske champagne. Den skal være tørr og koste maksimum 400 kr. Og ja, champagne. Ikke noe søtt skvip av en musserende Asti eller lignende *grøss* Og ikke noe med alt for harry navn heller, ta Pol Roger, uansett hvor god den måtte være, er navnet så harry at jeg nesten får noia av å tenke på det. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 er tanken at du allerede er godt beruset når du konsumerer denne aka NÅ spretter vi sjampisen dere også ligger omentrent halvparten på bakken og jakken... Eller skal den konsumeres i litt mer rolige omgivelser?? Uansett så er du på jakt etter en champagne som har betegnelsen: - Brut (tørr) - Extra Brut - Ultra Brut - Brut Zero - Brut Narture - NoN Dosé (de 5 siste er også tørre er bare en annen måte og si det på, men dem er ikke tilsatt noe sukker etter at dem har fjernet siste bunnfallet fra flasken og korket dem for siste gang!! med tanke på å annbefale deg direkte så tør jeg ikke det da jeg kan like en type og du like en helt annen) Lykke til og godt nytt år Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Den skal inntas først, resten av alkoholkonsumet kommer senere Da går jeg vel for en extra brut tenker jeg meg. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 kjøpte meg selv en bolinger i dag og cava Cristal , Cristal til kjerringa og bolinger til meg Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Selv har jeg kjøpt Charlemagne. http://www.aperitif.no/index.db2?id=96260 http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...umpTo=OfferListt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå