GeirGrusom Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Abuse hadde også en enkel og grei map-editor implementert i spillet. Lenke til kommentar
Duggis Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dota er jo et fint stikkord i denne sammenheng Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dota er jo et fint stikkord i denne sammenheng Warcraft, ja. Selges jo mange kopier av Warcraft III enda, til tross for at spillet er over 6 år gammelt. Og det eneste man finner på Battle.net (WC3-online) er Dota og Tower defence og andre brukerlagde maps. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva med å nevne Cryengine2 som er editoren over alle editorer ? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva med å nevne Cryengine2 som er editoren over alle editorer ? jeg sliter litt med den jeg klarer å lage øy landskapet, men resten klarer jeg ikke :S Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dota er jo et fint stikkord i denne sammenheng Warcraft, ja. Selges jo mange kopier av Warcraft III enda, til tross for at spillet er over 6 år gammelt. Og det eneste man finner på Battle.net (WC3-online) er Dota og Tower defence og andre brukerlagde maps. Ja, jeg er svært overrasket over at en slik artikkel kan utelate Warcraft 3. Spillet er jo høyaktuelt fortsatt i dag, og hvem vet hvor mange ti-tusentalls brett som ligger ute på battle.net? Kanskje artikkelforfatter kan inkludere en egen side som omhandler warcraft? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Herregud som jeg savner et spill som Operation Flashpoint. http://en.wikipedia.org/wiki/Armed_Assault Har sett litt på det, men det ser ikke ut som en verdig "oppfølger". Spiller du det? Er det bra? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 har prøvd det en smule ja, og førsteintrykket var at det var ganske så likt. er jo samme folka som står bak, siden distributøren deres hadde retten på flashpoint navnet, men ikke ønsket å la dem lage noen oppfølger. ser forøvrig ut som at dem bruker teknologien for profesjonell bruk også: http://en.wikipedia.org/wiki/VBS1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ser at det kommer både Armed Assault 2 og OFP 2 senere. Tror jeg venter til de kommer, så blir det litt ass kicking. I den ene videoen på youtube sa de at det tok over fire timer å gå over øya i OFP2, og at det tok over 20 min med det kjappeste flyet. Rundt 2 timer med en grei jeep. Passe stort kart. Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva med Adventure Game Studio og Wintermute på adventure fronten? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Editoren til Delta Force var ganske god den også Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Min favoritt må være Neverwinter Nights (og 2, i og for seg). Ikke mange spill lar deg lage egne, sammenhengende verdener (ikke bare brett) over flere servere, med hundrevis av spillere og titalls DM-er, osv. Morrowind kommer på en god andreplass. Lenke til kommentar
black-light Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Bilde 1 = Trackmania Bilde 2 = Garry's Mod Bilde 3 = LittleBigPlanet Bilde 4 = Spore Endret 2. januar 2009 av black-light Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Fin artikkel, men når man snakker om brukerskapt innhold føler jeg vel at det nesten blir litt skivebom om man utelater å nevne The Sims-spillene. Lenke til kommentar
Zulphur Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 NEsten overasket over at The increadable machine ikke blir nevnt. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er vel strengt tatt litt på siden av artikkelen, men jeg er evig takknemlig for alle modderne av Steel Panthers og Total War serien. Selv om ikke dette er lettfattelig modding som artikkelen beskriver er kildekoden blitt tilgjengeligjort slik at ildsjeler videreutvikler til oss andre spillnerder stire glede For andre Total War fans regner jeg med dere kjenner TWCenter Siste; Baltic Crusades 1.0 Released! Ja til flere moddevennlige spill! Lenke til kommentar
araziel Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvor ble det av Klik & Play/The Games Factory/Multimedia Fusion? Til de som ikke har spilt de, last ned noen av Nifflas' spill. http://nifflas.ni2.se/ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og for å gjøre det hele ekstra fristende: Du trenger ikke å lage brettet ditt alene, men kan invitere en venn eller to til å skape moro sammen med deg. W00T?! Har det kommet en oppdatering? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvor ble det av Klik & Play/The Games Factory/Multimedia Fusion? Griseenig. Lagde ørten spill med Klik & Play og senere The Games Factory på slutten av nittitallet. Gikk nylig til anskaffelse av TGF2, dette må jo bare bli moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg