Manu333 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Byttet den ekstern hd jeg fikk til jul, til en WD my passport Essential 250 gb. Når jeg skulle formatere hd fant jeg ikke fat32 som valg, søkte litt på formuen, og fant en som hadde det samme problemet som meg, og han hadde fått det til å funke ved å laste ned denne men når jeg laster det ned, popper det opp et vindu som sier at det er et program som nekter å la det instalere. Har bare avg og windows defender. Får det ikke til. har da prøvd å skru av windows defender, dette funket ikke. AVG aner jeg ikke åssen jeg skal skru av. Har tidligere hatt antiwir og norton hvis det skulle ha noe si. bruker da vista. Neon som vet hva jeg gjør feil?? Edit: postet denne på sony her i formuen men ingen svarte. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 fat32 brukes bare fordi den skal fungere i alle systemer, gamle som nye... men det er ntfs som brukes på nyere systemer.. dessverre er det slik at en konvertering fra fat32 til ntfs kun fungerer i windows xp Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Skal koble den opp på ps3, derfor trenger jeg fat32. Så jeg må gjøre det på windows xp da? Edit: tror jeg vet det nå, laster ned SwissKnife på windows xp maskin. Prøver det ( Endret 28. desember 2008 av Manu333 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 ps3 støtter ikke fat32 kun ntfs... har testet selv med western digital passport på 80gb ps3 og den ville ikke før disken var ntfs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå