Pluggen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 jeg mener på å ha lest en annen plass at det var 2,0l på opel omegaen(er vel samme som i vectra) det var mest feil på og at det var spesielt toppakningen som pleide å gå. Har hatt en Vectra A med 2.0 8V, to Kadett E med samme motor (C20NE forresten), og en som jeg selv har montert i en annen Kadett E.. INGEN av disse har det vært noe problemer med, og ja, jeg har hatt de i mer enn en uke.. Vectra´n jeg hadde gikk 80 000km uten oljeskift før den blei hogd grunnet for mange biler.. (Torde ikke skifte olje etter de første 50 000) Kjenner også noen andre som har hatt C20NE i sine biler, uten problemer med disse.. 1.6 16V derimot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå