exxam Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei! Er ute etter en skjerm som skal fungere som en tv og pc skjerm på et soverom. Er derfor på utkikk etter en i str 19" - 22". Det som er viktig er at skjermen har god oppløsning og bilde både når det sees på tv og når det eventuelt spilles pcspill. Noen som har noen meninger eller forslag på hvilken skjerm jeg bør velge? På forhånd takk! Lenke til kommentar
kingboy Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei!Er ute etter en skjerm som skal fungere som en tv og pc skjerm på et soverom. Er derfor på utkikk etter en i str 19" - 22". Det som er viktig er at skjermen har god oppløsning og bilde både når det sees på tv og når det eventuelt spilles pcspill. Noen som har noen meninger eller forslag på hvilken skjerm jeg bør velge? På forhånd takk! jeg har kjøpt den skjermen her: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...T8AAAEOEOI03xiL synes at den er bra og har en bra oppløsning. den kan også veggmonteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå