Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gjør neste steg?

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt som er veldig fokusert på stil, og hvordan jeg ser ut.

Og når jeg er ute på fester,puber,diskotek får jeg veldig mye blikk og øyekontakt fra andre jenter. Tingen er at jeg aldri har tatt nytte av det på noe vis. De jentene jeg ender opp med er de jeg blir kjent med på skole, i bygda osv eller hvis jeg er blitt sjekket opp selv, som ikke er så altfor ofte.

Jeg har en slags drøm om hvordan jeg kan slå bedre ann med jenter som jeg aldri har møtt før. For jeg føler at jeg har kommet ett godt steg videre ettersom jenter gir meg så god respons på det overfladiske planet. Hvor langt i "sjekkinga" har jeg kommet da hvis ei jente på det andre bordet sitter og glor på deg? Hva betyr det fra ei jentes synspunkt hvis ho glor? Kan man gå bort og bare kline med ho? Har man spart seg for mye ekstra prating?

Jeg føler et ganske press mange ganger, for jeg føler jeg gir så godt førsteinntrykk, men når de setter seg på sida meg, eller på fanget mitt, vet jeg ikke hvordan neste steg burde bli.

Dette er vel sikkert endel vanlig hos mange gutter, og jeg jobber med å lese pua tråden, men jeg har bare kommet til side 50

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Når jeg leser innlegget ditt så kunne det like gjerne vært skrevet av meg :p. Kjenner meg igjen i situvasjonen din. Nå er ikke jeg noen ekspert til å sjekke, men jeg har noen råd. Få i gang en samtale. Men for all del, ikke komenter hvor pen hun er osv. Trikset er å være selvsikker. Er ikke så veldig selvsikker selv egentlig, men jeg klarer hvertfall å gi intrykk at jeg er det :p. Vær unik, vær morsom.

Da jeg var ute på byen i går så gikk jeg med en godteriklokke rundt håndleddet. Du vet, sånn sukkertøy kjede, men klokkevarianten. Dama jeg bestemte meg for å sjekket opp var venninen til dama til kompisen min som vi tilfeldigvis møtte på byen :p. Så hadde settingen på plass. Men har aldri møtt jenta før. Jeg satt meg ved siden av henne og spurte hvor mye klokken var, og sa at klokken min desverre ikke fungerte. Førsteintrykket er viktig, og der traff jeg ganske bra føler jeg. Etter litt utveksling av navn osv. spurte hun meg hva jeg drev med. Da svarer jeg alltid det samme. Jeg er mannelig barnehagetante. Selvironi = selvsikkerhet. Etter litt mere smalltalk, spurte jeg henne om hun ville danse. Kort og godt, jeg traff bra med "taktikken" min ;)

Ha en "taktikk". Hvordan du starter samtalen er viktig, og start samtalen med noe hun ikke forventer å høre. Når du føler at tiden er klar, spør om hun vil ta en dans (om stedet er egnet for nettop dette). Spiller ingen rolle om du er god til å danse, selve dansen i seg selv er ikke det viktige. Selv danser jeg som en hest med trebein. Poenget er at her har du muligheten til å være mer intim.

Bedre å prøve seg og feile en å ikke prøve seg i det hele tatt. Du har ikke noe å tape ;)

Endret av rln
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...