Christian86 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Dette er noen bilder fra en basketkamp jeg var på for et par uker siden. Flere kan sees her: http://www.linselusa.com/Sport.html Bildene ble tatt på 1000-1600 ISO på D300 og 2000-2500 ISO på D700 med 70-200 VR og 28-70. Endret 28. desember 2008 av Christian86 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Tja, for det første kunne du med fordel ha køyrt kvitbalansen endå litt kaldare enn det du har gjort, og gi fargane endå meir smell. B/W tykkjer eg ikkje passar til slikt i det heile. Det første bildet blir litt uinterresant, då du har bomma på øyeblikket. Ballen er allerede nesten ute av syne, og så står det ein teiting og dansar disco rett ved sida. Hadde du truffe betre på timinga, så kunne dette biletetet ha vore betre med ein tettare crop. Det er handlinga som skjedde der og då som er interressant, ikkje alt som gikk for seg rundt. Litt lei timing på nr.2 òg, men igjen - crop. Du er ikkje nær nok. I det siste tykkjer eg du har fanga ei bra hending, men du er ikkje næær nook! Kan hende du klarer å redde deg med ein crop her òg. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg ser poenget på crop ja, men på nr 3 så tror jeg heller at jeg burde ha vært på andre siden. Da hadde jeg fått en annen vinkel, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå