Gå til innhold

Før jeg bestiller ps3....

Tanner

Anbefalte innlegg

Tror jeg kjøper ps3 80gb på expert for 3999,-

Trenger ikke å betale frakt eller da, Og motorstor pacific rift følger med. Noen som har prøvd det?

http://www.expert.no/product/product.aspx?...ier=PS3MSTORMPR

finner ikke noe info om hvaslax spake som følger med. noen som vet om det er sixaxis eller DS3?

Sto i kundeavisen "inkl trådløs håndkontroll med vibrasjon" og det er vel den DS3?

Ja det er dualshock 3, motorstorm: pacific rift er et bra spill har det selv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henger meg på denne jeg også, har planer å kjøpe ps3 snarest mulig. Og jeg vil helst ha Dualshock 3 kontroll så tilbudet til elprice på fredag har jeg funnet ut at ikke vil være så bra som jeg først fikk intrykk av. Men den ligger jo på en ca 4000 nå med dualshock 3 kontroll og 1 spill.

Lenke til kommentar

Du må opp i 400+ for en ekstra DS3 i Norge.

Du kan sikkert få tak i kjøpe sixaxis (ca.300), eller Logitech, MadCatz og Nyko eller andre tredjeparti-kontrollere (ca.100-300), de aller fleste kontrollere har skrevet på seg i tekstbeskrivelsen om de kan brukes på PS3, eller ikke.

Google etter litt reviews, så finner du nok noe.

DS3 er som oftest best dog, så vet ikke hvor vits i det er å spare en hundrelapp eller to.

360-kontrolleren virker ikke på PS3.

Krosjefen: - det er forøvrig bare tullpreik at 360-kontrolleren er av høyere kvalitet enn DS3 som du påstår - den er like full av billigdeler som resten av MS-hardwaren. Eneste OK tingen med den er triggerene.

Uansett kvalitet, så fungerer den uansett ikke på PS3, fordi MS bruker annen standard enn resten av verden, så da blir det enda mere idiotisk å ta det opp i denne tråden.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
x360 kontrollen er av høgare kvalitet enn DS3 synes vert fall eg

my opinion...

deal with it...

i ein perfekt verden...:)

xbox360ps3controller.jpg

Hei! De glemte DS3 d-padden på det bildet. Ikke den dårlige xbox 360 greia!!

enig med deg der Urge..!! DS3 d-padden er bra, det skal dei ha..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...