Jo Are Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tror jeg kjøper ps3 80gb på expert for 3999,- Trenger ikke å betale frakt eller da, Og motorstor pacific rift følger med. Noen som har prøvd det? http://www.expert.no/product/product.aspx?...ier=PS3MSTORMPR finner ikke noe info om hvaslax spake som følger med. noen som vet om det er sixaxis eller DS3? Sto i kundeavisen "inkl trådløs håndkontroll med vibrasjon" og det er vel den DS3? Ja det er dualshock 3, motorstorm: pacific rift er et bra spill har det selv Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 Takker for info Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 lyst på ps3, vil den synke i pris (snakker nå en del) på 2-3 måneder? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Henger meg på denne jeg også, har planer å kjøpe ps3 snarest mulig. Og jeg vil helst ha Dualshock 3 kontroll så tilbudet til elprice på fredag har jeg funnet ut at ikke vil være så bra som jeg først fikk intrykk av. Men den ligger jo på en ca 4000 nå med dualshock 3 kontroll og 1 spill. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Tidligere i denne tråden ser dere at de ikke tror ps3 vil synke i pris med det første... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Tror nok det vil ta et halvt år minst, men helst 1 år før PS3 synker noe særlig i pris blant annet på grunn av at Sony har blitt svekket av økonomikrisa. Endret 1. januar 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kanskje det kommer noen tilbud når julen 09 nærmer seg, men før den tid tror jeg prisen vil holde seg slik den er i dag. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Hva er fair pris får en ekstra dualshock 3 kontroll? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hva er fair pris får en ekstra dualshock 3 kontroll? 299 er maks kva eg hadde gitt... DS3 koster 499 på absoluttspill, x360 kontroll koster 349,.. utrolig... Endret 1. januar 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 [ironi] Åja, det er helt utrolig [/ironi] Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 [ironi] Åja, det er helt utrolig [/ironi] hadde jo vert logisk at DS3 kosta mykje mindre enn x360 kontrollen... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Like mye ja, men hvorfor mindre? Fordi kontrollen er mindre? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Like mye ja, men hvorfor mindre? Fordi kontrollen er mindre? vel enten like mykje eller litt mindre, x360 kontrollen er av høgare kvalitet enn DS3 synes vert fall eg, men skal eg tippe så er det vel gyrosensorene som drar opp prisen på DS3..150kr forskjell var mykje.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Oppladbart batteri trekker vel også opp prisen på DS3 da det er valgfritt om du skal bruke det eller vanlige på 360 kontrolleren. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Du må opp i 400+ for en ekstra DS3 i Norge. Du kan sikkert få tak i kjøpe sixaxis (ca.300), eller Logitech, MadCatz og Nyko eller andre tredjeparti-kontrollere (ca.100-300), de aller fleste kontrollere har skrevet på seg i tekstbeskrivelsen om de kan brukes på PS3, eller ikke. Google etter litt reviews, så finner du nok noe. DS3 er som oftest best dog, så vet ikke hvor vits i det er å spare en hundrelapp eller to. 360-kontrolleren virker ikke på PS3. Krosjefen: - det er forøvrig bare tullpreik at 360-kontrolleren er av høyere kvalitet enn DS3 som du påstår - den er like full av billigdeler som resten av MS-hardwaren. Eneste OK tingen med den er triggerene. Uansett kvalitet, så fungerer den uansett ikke på PS3, fordi MS bruker annen standard enn resten av verden, så da blir det enda mere idiotisk å ta det opp i denne tråden. Endret 1. januar 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 x360 kontrollen er av høgare kvalitet enn DS3 synes vert fall eg my opinion... deal with it... i ein perfekt verden... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Aldri! Liker formen på DS3 jeg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 x360 kontrollen er av høgare kvalitet enn DS3 synes vert fall eg my opinion... deal with it... i ein perfekt verden... Hei! De glemte DS3 d-padden på det bildet. Ikke den dårlige xbox 360 greia!! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 x360 kontrollen er av høgare kvalitet enn DS3 synes vert fall eg my opinion... deal with it... i ein perfekt verden... Hei! De glemte DS3 d-padden på det bildet. Ikke den dårlige xbox 360 greia!! enig med deg der Urge..!! DS3 d-padden er bra, det skal dei ha.. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Xbox kontrolleren med sony sin d-pad, perfekt! Synest ms sin ligger betre i handa samt plasseringa av venstre analog er digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå