Gå til innhold

Før jeg bestiller ps3....

Tanner

Anbefalte innlegg

Har tenkt å bestille ps3 nå, men vil gjerne høre fra dere hva dere syns først, andgående pris osv.

Tenker på å bestille denne, så jeg hvertfall får med et spill. Er det en ok pris? Og tror dere prisen på ps3 vil synke noe de neste 1 - 2 månedene..?

Rask svar hjelper, siden jeg vil bestille den idag, så jeg kanskje får den iløpet av uka.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pappa nekter selfølgelig å kjøpe før etter nyttår da det blir "salg" og alt blir så billig.

Lurer på hvorfor det skal bli så billig med materiale som ikke har noe med julen å gjøre ETTER jul.

Det bruker å være slag etter jul, så kalt januarsalg. Men at det gjelder ps3 tviler jeg på.

Lenke til kommentar
Jeg vil heller tro prisen på PS3 og/eller spill vil øke i januar/februar, grunnet en økning i eurokursen på 30% den siste tiden - noe som fører til at importørene må kjøpe inn varene sine mye dyrere..

Og hvorfor tror du det?

Har eurokursen, dollaren hatt påvirkning på spillpriser tidligere? Ikke det jeg vet i allefall. Ikke har jeg sett at prisen på Ps1, xbox, ps2, gamecube osv osv er blitt justert etter kursen på dollar/euro.

Men du har vel noen gode grunner til å tro dette?

Lenke til kommentar

Her må jeg få arrestere deg UrgeLoL. Importøren kjøper i dollar, og når denne blir dyrere, ja så blir innkjøpsprisen deretter. For 3 mnd siden var dollaren under 5 kroner, mot de 7 kronene den er i dag. Selger forhandleren maskinen til samme pris som for 3 mnd siden, og innkjøpsprisen er noge lunde den samme, tjener han ca 30% prosent mindre pr enhet. Nettopp derfor er det nærliggende å tro at prisen øker.

Når du snakker om sola, så skinner den. Jeg hadde nylig kontakt med kundesenteret til Komplett.no, hvor jeg etterspurte et utgått tilbud på en vare. Svaret jeg fikk var dette:

(Please keep the subject when replying to this mail.)

Hei

Nei dessverre. Siden vi kjøper inn på mye høyere dollarkurs nå, så kommer vi ikke lavere enn prisen som ligger ut nå.

--

xxx

Salgsavd.

Komplett.no

Tlf jobb: +47 33 47 14 50

Fax jobb: +47 33 47 14 01

Can you dig that with a baseball bat?

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Har tenkt å bestille ps3 nå, men vil gjerne høre fra dere hva dere syns først, andgående pris osv.

Tenker på å bestille denne, så jeg hvertfall får med et spill. Er det en ok pris? Og tror dere prisen på ps3 vil synke noe de neste 1 - 2 månedene..?

Rask svar hjelper, siden jeg vil bestille den idag, så jeg kanskje får den iløpet av uka.

Ser du får med Little Big Planet og Dual Shock 3, isåfall er prisen OK.

Har selv handlet spill på den nettbutikken, og er meget fornøyd så langt.

Det jeg ville vurdert å sjekke opp i:

HDMI - Har du/dere allerede har en HDMI-kabel liggende og har TV'en plass til det?

Hvis du ikke har en liggende så ville jeg kjøpt en, slik at du får best mulig bilde på TV'en. :)

Extra håndkontroller - Ville også vurdert en ekstra håndkontroll til evt. gjester (kanskje kan de nøye seg med six-axis-kontrolleren, hehe).

Ladekabel - Så under tilbehør der en 3m lang ladekabel (vanlig miniUSB til USB) den er også veldig fin, istedenfor den 0,5m lange ladekabelen som allerede ligger oppi esken. :)

Selv har jeg bare den korte, men har til gjengjeld alltid en kontroller stående å lade i den, slik at jeg aldri går tom for batteri på den. :)

Lenke til kommentar

Ja der var det jo 100kr billigere ;)

Men tror ikke jeg trenger lengere ladekabel.

Da er det bedere med en kontroll med usb kabel.

Men HDMI kabel er vel ikke nødvendig? Har jo dritt tv, og er ikke så mye å gjøre med kvalitet på den..

Endret av Tanner
Lenke til kommentar
Jeg vil heller tro prisen på PS3 og/eller spill vil øke i januar/februar, grunnet en økning i eurokursen på 30% den siste tiden - noe som fører til at importørene må kjøpe inn varene sine mye dyrere..

Og hvorfor tror du det?

Har eurokursen, dollaren hatt påvirkning på spillpriser tidligere? Ikke det jeg vet i allefall. Ikke har jeg sett at prisen på Ps1, xbox, ps2, gamecube osv osv er blitt justert etter kursen på dollar/euro.

Men du har vel noen gode grunner til å tro dette?

Ja, det har jeg gode grunner til å tro/vite.

ladekabel!?

Til kontrolleren?

Ja, greit å få ladet den i blandt.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...