^Jalla^ Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg har akkurat kjøpt med en Ps2 med en eller anna chip. De spillene som er i NTSC fungerer uten problemer, mens de som er i PAL får jeg bare sort-hvitt bilde. Et av spillene i PAL fikk jeg opp valg hvor jeg kunne sette videoformat til 60Hz og da kom fargene. Hva kan jeg gjøre med det??? Endret 28. desember 2008 av ^Jalla^ Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Tror amerikansk PS2 kjører med 60 Hz, mens PAL kjører 50Hz. Du har vel amerikansk PS2 da, kanskje? Er spillene dine brent finnes det sikkert noe PAL<=>NTSC converters å oppdrive. Vet ikke om det hjelper, men går vel an å prøve Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Ja tror også kanskje det er en amerikansk. hvis jeg setter i et pal spill og prøver å sette tvèn i ntsc begynner bildet å rulle. setter jeg det i pal blir det sort hvitt. Leste noe om rgb scart kabel. kanskje det kan hjelpe??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå