SvennR Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hei.. Lurer på om det er noen som har en slik? Får ikke installert denne på mitt system, Dual Xeon 2,4 på MSI 860D pro. Feilmeldingen jeg får er som følger: Ikke nokk ledige system resurser til å starte enheten. OS er Win2K Advanced server. Noen forslag? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 har en slik selv.. fungerer bra på windows/linux (litt makkverk å få den opp i linux) Det vanligste trikset når storage kontrollere kødder er å prøve å deaktivere den sekundære IDE kontrolleren.. regner med du ikke trenger den på et dual xeon system MED hardware raid kontroller.. Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Takk for tipset, men jeg har nå disablet BEGGE onboard ide kontrollere, samt floppy. Klarer nå å installere den, men får ikke mer en 20mbps. Har 6x IBM 80 i striping. noen tips? Bruker onboard SCSI til OS. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hadde aldri så rå ytelse på min i windows heller.. men var jo over 40 MB i sekundet ihvertfall.. tror bios rev 77 skulle fikse en del problemer mot amd mpx og ANDRE chipset.. men uansett.. neste gang jeg skal kjøpe raid kontroller blir det en av 3ware sine.. native i linux og BRA i windows! Lenke til kommentar
SvennR Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Hva kommer den opp som i enhetsbehandling? Husker du det? Varierer nemmelig litt hos meg. Først kommer den opp som promise supertrak SX6000, så kommer den neste gang opp som dette + 3x ultra 133 raid kontroller, men disse 3 kan ikke starte grunnet ikke ledige systemressurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå