M-Gard Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg begynte å trene får omlag en måned siden, jeg tar for det meste pushups og situps. Men nå har det ene brystet begynt å vokse fra det andre (Venstre er større). Det jeg lurer på er om det er unormalt, og isåfall, hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 normalt ja, jevner seg somregel ut Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 ok, så det er ikke noe jeg burde gjøre? Går det av seg selv? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Joiner tråden, da jeg har det samme, venstre bryst er litt mindre, og ikke lik form. Men burde jo jevne seg ut, for tar like vekter på venstresia som på høyre. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tror dere bruker for mye tid på å analysere dere selv i speilet.. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ser jo på seg selv i speilet for å se åssen kroppen ser ut da!: p Gjør det MYE nå etter at jeg begynte å trene. Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Slenger meg på denne, gjelder dette for biceps og? Veit at en vanligvis er sterkest i høgre osv (omvendt visst en er keivhendt), men jevner det seg ut og? Har trent biceps i 2-3 måneder nå, og merker at den høgre er litt større og mer "markert" enn den venstre. Lenke til kommentar
rolax Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det jevner seg ut. Min venstre biceps var større enn høyre enn periode, men nå ser jeg ikke forskjell (er venstrehendt). Men du som kun trener pushups, er du venstrehendt? Det kan være at du legger mer vekt over på venstre side. Kanskje du har hatt en skade på høyre side? Selv ble jeg påkjørt på venstre side, og tok derfor knebøy med mer vekt på høyre side uten å tenke meg om. Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er ikke noen treningsguru selv, men har en kamerat som drev med kroppsbygging aktivt tidligere, hvor symmetri er veldig viktig. Han var høyrehendt og naturligvis sterkere i den siden. Han la opp all trening utifra hva venstre side klarte, og på sikt jevnet høyre og venstre side seg ut, i styrke og volum. Lenke til kommentar
DrKnight Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Trener mye benkpress med stang? Prøv hantelpress med manualer i stedet, så jevner det seg ut etterhvert. Er vanlig at noen muskelgrupper er større enn andre, feks. høyre biceps større enn venstre biceps osv. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ser jo på seg selv i speilet for å se åssen kroppen ser ut da!: pGjør det MYE nå etter at jeg begynte å trene. aaah...trodde jeg var den eneste :O Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Ser jo på seg selv i speilet for å se åssen kroppen ser ut da!: pGjør det MYE nå etter at jeg begynte å trene. aaah...trodde jeg var den eneste :O Tror nok de fleste gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå