Christoffero89 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal kjøpe 32" lg hos netshop. Noen som vet hva frakt koster? billigst mulig... skal ha tven 5298 og så kommer vel frakt og ekspedisjonsgebyr i tilleg. Noen som vet? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Skal kjøpe 32" lg hos netshop. Noen som vet hva frakt koster? billigst mulig... skal ha tven 5298 og så kommer vel frakt og ekspedisjonsgebyr i tilleg. Noen som vet? 695,- levert på dør hjemme som er det eneste alternativet dessverre. Hadde blitt halvparten med posten evt kan du hente den hvis du bor i Oslo, Sandefjord, Sarpsborg der har de hentebuer da blir det gratis.. Endret 28. desember 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Skal kjøpe 32" lg hos netshop. Noen som vet hva frakt koster? billigst mulig... skal ha tven 5298 og så kommer vel frakt og ekspedisjonsgebyr i tilleg. Noen som vet? 695,- levert på dør hjemme som er det eneste alternativet dessverre. Hadde blitt halvparten med posten evt kan du hente den hvis du bor i Oslo, Sandefjord, Sarpsborg der har de hentebuer da blir det gratis.. Fant ut at de tar 450 om den blir sendt til jobben:). Da ender jeg på 5750 kr i frakt om det ikke er noen skjulte gebyrer Begynner å lure på om kammeraten på elkjøp klarer å gi meg bedre pris (innpris) på den. Hvis noe er galt og jeg skal reklamere. Må jeg sende og betale selv frakta for å reparere? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal kjøpe 32" lg hos netshop. Noen som vet hva frakt koster? billigst mulig... skal ha tven 5298 og så kommer vel frakt og ekspedisjonsgebyr i tilleg. Noen som vet? 695,- levert på dør hjemme som er det eneste alternativet dessverre. Hadde blitt halvparten med posten evt kan du hente den hvis du bor i Oslo, Sandefjord, Sarpsborg der har de hentebuer da blir det gratis.. Fant ut at de tar 450 om den blir sendt til jobben:). Da ender jeg på 5750 kr i frakt om det ikke er noen skjulte gebyrer Begynner å lure på om kammeraten på elkjøp klarer å gi meg bedre pris (innpris) på den. Hvis noe er galt og jeg skal reklamere. Må jeg sende og betale selv frakta for å reparere? Du må sende den inn selv men får selvfølgelig dette dekket ved reklamasjon men lurt å ta vare på esken den kommer i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå