Artico01 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Heisann Jeg har en HP pc, og jeg vet at det er en harddisk på 240gb på denne maskinen. Men nå står det plutselig at den er full, og kun 50gb er fylt opp. Noen som vet hva som kan være galt? På (C:) er det 48,8 Gb, og på (D:) er det 9,7. Begge disse er nå fulle. Men som sagt, jeg vet med sikkerhet at det er mye mer plass på maskinen... Takk på forhånd Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Gå på min datamaskin - egenskaper å se på full kapaistet og vhor mye som er ledig. Hvis full kapasitet ikke samsvarer med harddiskens størrelse må du se på disk_managemnet for å se om det er utildelte områder av harddisken. Endret 28. desember 2008 av PerB Lenke til kommentar
Artico01 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Høres kanskje litt teit ut, men hva blir disk_management på norsk? Jeg tviler fortsatt på om dette er problemet, da jeg ikke har rørt noe av dette. Kan det skje av seg selv? Takk for svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Diskbehandling. http://www.theeldergeek.com/disk_management.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå