Inc Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 En med og en uten post crop. Begge gjør til hvert sitt formål Grovt og godt Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg får umiddelbart et ønske om å se mer av omgivelsene her, for dette er veldig tett. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 for meg så blir dette et godt dokumentar foto . Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Ja, det er ikke verst i så måte. Lenke til kommentar
otveit Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg likte farger og former svært godt her, jeg er uenig med kommentarenen om at mer omgivelser ville gjøre det bedre. Denne trange croppen leder fokuset effektivt mot de grunnleggnde formene og fargene i rammen. Skulle bildet derimot dokumentere huset som et hus burde omgivelsene være med. Her dokumenteres huset som beholder av de nevnte former og farger, jeg liker best siste versjon siden kantskyggen forsterker fokuset på det vesentlige i eksponeringen ytterligere:) mvh øyvind Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Interresant å se hvor forskjellig folk liker ting Takker så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå