Khaffner Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 På en eller annen måte har pc'en til pappa mistet driveren til dvd-brenneren. Den kan ikke lese noen cd'er eller dvd'er, hvor finner jeg driveren? Windows update hjelper ikke, hva kan jeg gjøre? Det er en IBM Thinkpad T42 med Windows XP Home 32-bit. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 På en eller annen måte har pc'en til pappa mistet driveren til dvd-brenneren. Den kan ikke lese noen cd'er eller dvd'er, hvor finner jeg driveren? Windows update hjelper ikke, hva kan jeg gjøre? Det er en IBM Thinkpad T42 med Windows XP Home 32-bit. Finn ut navnet på dvd-rommet først Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Ifølge kontrollpanel>system>enhetsbehandling heter den HL-DT-ST RW/DVD GCC-4242N Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Ifølge kontrollpanel>system>enhetsbehandling heter den HL-DT-ST RW/DVD GCC-4242N Fra der så skal du kunne velge "rull tilbake" hvis du går inn på egenskaper. Hvis ikke det går ann så velger du "oppdater driver" Endret 28. desember 2008 av Gryterett Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har ingen eldre drivere til det, og hvis jeg vil oppdatere den trenger jeg en driver. Går det ikke an å bare gi meg en link til driveren jeg trenger? Helt standard dvd-driver for XP tipper jeg? Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Etter et lite kjapt søk med Google, fant jeg muligens det du er ute etter. Prøv denne siden her du: IBM Thinkpad T42 Lenke til kommentar
atlef Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 I device manager så fjerner du drevet, rebooter and bob will be your uncle. atlef. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 funket ikke, den mangler fortsatt driver Lenke til kommentar
atlef Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ok. Det pleier alltid fungere for meg. I tillegg så følger denne driveren med Windows og er en standard driver. Skal ikke være nødvendig med en egen driver. Håper du finner ut av det. atlef. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ingen flere forslag? btw, boot av ubuntu og bruk i ubuntu gikk knirkefritt Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg fant ut av det! http://support.microsoft.com/kb/314060 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå