Extra99 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei! Jeg er et pondus fan som er på jakt etter Pondus bok nr 6. Jeg har søkt litt rundt på nettet med jeg finner ikke noen som selger akkurat denne boken. Så er det noen der ute som vet av en side som selger akkurat denne boken ? På forhånd takk. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) EDIT: Plutselig er ikke boka i salg på noen av linkene jeg har sendt deg. Ser ut til at den er tatt ut fra salg mange andre steder også. Endret 28. desember 2008 av Sattern Lenke til kommentar
Extra99 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 hmm æsj det var synd :/... Men hvis noen finner en side som selger denne boken, ikke nøl med og "poste" en link hær Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Dra til Norli, der har de den sikkert. Om de ikke har den, bare gjør en bestilling, så vil de fikse et eksemplar til deg. Lenke til kommentar
Extra99 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ok det skal jeg gjøre. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå