Inc Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Får lite tilbakemeldinger på de andre bildene jeg har lagt ut, prøver nå en annen sjanger som kanskje faller bedre i smak. Fokus sitter der den skal men på grunn av det doble glasset virker det som det er bevegelses uskarpt. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Tøft bilde det her. Har ikke veldig mye til overs for denne stilen, hva enn det er slags stil. Men det gir desverre ikke meg noe å se en slitt husvegg med tilhørende vindu og tak. Teknisk er det nok kjempebra, med tanke på utsnitt, komposisjon, fargetoner og lignende. Håper ikke du blir fornærmet av det jeg synes om bildet Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Det går helt fint det. Takker for kritikk Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Dette liker jeg. Det er mye bedre enn det bildet av hele huset som du viser i en annen tråd, for her inneholder bildet en dybde som jeg liker å studere. Refleksen i vinduet gir meg noe å kikke nærmere inn i, og det skaper dybde. Jepp, jeg liker det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er enig i at dette var mye mer interessant enn bildet av hele huset. Fint komponert. Jeg er uenig med meg selv om du burde ha økt kontrast og saturation litt, eller om det er best slik det er. Tom Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Dette var faktisk et ganske tøft bilde!! Ikke ofte jeg komenterer denne type bilder, men dette her syntes jeg skilt seg ut. Likte spesielt refleksjonen av landskapet i vinduet!! Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 helt enig, her er det refleksjonen som gjør hele bildet, veggen og vinduskarmen får funksjonen som ramme. Med det sagt kunne det kanskje fungert med en tettere crop? spessielt i bunn Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hmm.. Må si meg enig med gjengen over her. Flott fanget Får litt sånn slitt hytte, ikke strøm og lang pokkerivold følelse av det. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det beste av disse bildene så langt. Særdeles strengt geometrisk. Fine teksturer og (slitte) farger. Det kommer seg, det kommer seg... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Pent bilde. Liker at skogen reflekterer i vinduet. Men du kunne kanskje ha prøvd noen andre vinkler? Bare for å få et litt annerledes syn på det, et litt mer uorginalt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå