Damp Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Bladde gjennom noen bilder jeg tok i sommer på seiltur med båten, her er et jeg tok på kveldstid. Tatt med et Nikon d40 speilreflekskamera. Endret 28. desember 2008 av Boom! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 I denne kategorien kan du legge ut bilder for kritikk. Les retningslinjene nøye før du legger ut bilder for kritikk. Vær oppmerksom på at du kun skal legge ut noen få bilder av gangen, du må endre størrelse på bildene, og at bildene skal legges inn som vedlegg. Hjelp til hvordan man gjør dette finner man i denne guiden Bildet som du ønsker kritikk på, skal legges inn som vedlegg i posten din. Linking til bilder som ligger på andre host-er er ikke tillatt. Dette gjelder også img tags til bilder som ligger på en annen host. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 bilde er ikke så aller værst det, kunne kanskje kutta litt av himmelen Personlig så hadde jeg likt å se mer sjø og litt mindre himmel, men dette funker også greit egentlig(med litt mindre himmel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå