Vitamin Bjørn Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Fant ikke fallout 3 tråden, om det eksisterer en, men jeg har et problem med spillet. Er kommet til et punkt der når jeg dør, eller er i meny og skal loade siste save så loader den en stund og så henger boksen seg. Har prøvd å installere spillet men det skjer fortsatt. Fikk til å loade en litt eldre save men så kom jeg til en plass der jeg ble drept og spillet prøver å loade igjen uten hell, boksen låser seg på nytt. Noen andre som har opplevd dette problemet? Tenker jeg skal gå å bytte spillet først for å se om det hjelper, om ikke så er det vel boksen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har ikke hatt problemer med loading, men har hatt problemer med at spillet låser seg når jeg f.eks hurtigreiser til et spesielt punkt på kartet, så det har endt opp med at jeg må gå dit. Fant aldri noen løsning på det, men tror det er en patch ute du kan prøve, om du ikke allerede har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå