sigset02 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal snart kjøpe meg første bil. eg har kika litt på vw passat 1,8 turbo 1997, vw passat 1997 og audi 100 1992-1994. er det noken biler som dere kan anbefale? kva er typisk/vanleg feil ved desse bilane? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 De bilene du nevner der er veldig utsatt for feil og mangler og er som oftest hardt kjørt. Hvilket budsjett har du og hva er viktigst for deg ved et bilkjøp? Økonomi, kjøreegenskaper, godt med plass, stor motor? Lenke til kommentar
sigset02 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 De bilene du nevner der er veldig utsatt for feil og mangler og er som oftest hardt kjørt.Hvilket budsjett har du og hva er viktigst for deg ved et bilkjøp? Økonomi, kjøreegenskaper, godt med plass, stor motor? pris på bilen ska vere på maks 50000kr. vil ha ein motor som ikkje er under 116hk, men ikkje over 150hk. eg er ute etter ein bil som er på størrelse med ein audi 100, har ikkje lyst på ein som er like liten som ein golf. kjøreegenskaper og plass er viktig. Lenke til kommentar
sigset02 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 De bilene du nevner der er veldig utsatt for feil og mangler og er som oftest hardt kjørt.Hvilket budsjett har du og hva er viktigst for deg ved et bilkjøp? Økonomi, kjøreegenskaper, godt med plass, stor motor? er opel vectra 2.0 ein bra bil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå