ChrisAndre Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hallo! Jeg kjøpte for under en uke siden en ny HP DV5-1120 bærbar PC. Rett under skjermen, over knappene på tastaturet, er det er kontrollpanel med touch-knapper for å styre lyden på PC-en, musikkavspilling og å slå det trådløse nettverkskortet av og på. I går når jeg skulle bruke panelets mute-knapp, fungerte den ikke. Jeg prøvde de andre knappene og de fungerte heller ikke. Jeg har slått PC-en av og på flere ganger, men uten hell. Jeg regner med at det kanskje er et program eller en driver knyttet til panelet, men jeg har ikke lykkes i å finne det. Noen som vet? Jeg kan legge til at lysene på panelet fungerere som de skal. Det lyser hvitt av knappene (og blått av nettverksknappen) når de er på, og rødt når de er av. Altså hvir jeg slår PC'en på mute på vanlig vis, lyser det rødt på dens knapp i panelet. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Lenke til kommentar
Anon25 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg ville bare ha kontaktet butikken du kjøpte pcen fra. Hvis du leter etter drivere så skal du finne dem på leverandøren sin hjemmeside. Lenke til kommentar
kattis Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 jeg har ei venninne som hadde akkurat det samme problemet. mener å huske at det panelet heter "multimedia panel" eller "multimedia buttons". hun fant iallefall noen drivere ved hjelp av det søket, og problemet hennes ble løst Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Heldig du som har knapper som ikke virker... Utrolig irriterende når man spiller og kommer så vidt borti dvd-knappen eller quickplay-knappen. Alt stopper opp å så må man vente på at man kan lukke quickplay før man kan fortsette. Noen som har tips for å deaktivere enkelte knapper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå