MatsB Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei! når jeg er på internett explorer og skal høyreklikke på foreksempel et bilde, som jeg skal lagre kommer det opp: internett explorer har sluttet å virke vi gir beskjed når vi finner en løsning osv.... Det var ett problem... ett annet er at alt pluttselig henger seg opp, samme melding kommer opp.. Har prøvd å laste ned en nyere versjon av explorer. Da kommer det opp at du må fjærne det gamle først. Jeg finner ikke internett explorer på "avinstaler et program." Derfor får jeg ikke lastet ned en nyere versjon... Noen som kan hjelpe????? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Bruk en annen internettbrowser (Firefox,Opera,Safari). Lenke til kommentar
MatsB Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Bruk en annen internettbrowser (Firefox,Opera,Safari). Jeg bruker opera... men vil gjærne ha en explorer som virker! Noen andre forslag??????? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Firefox er programvare og har intet med Bredbånd og andre internett-tilkoblinger å gjøre. Posten flyttes til Programvare-kategorien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hadde jeg vært deg ville jeg brukt Firefox og installert en addon som heter IE Tab. Da vil man kunne ha en egen fane i Firefox som fungerer som Internet Explorer. Hvis du absolutt må ha IE, last ned den siste versjonen først, gjør deretter følgende: Start - Innstillinger - Kontrollpanel - Legg til eller fjern programmer - Legg til / fjern Windows komponenter (står i menyen til venstre) - der vil du se Internet Explorer med et kryss ved siden av - fjern krysset - velg Neste - osv. Veldig kjekt å ha en backup nettleser hvis du finner ut at du skulle trenge noe annet som må lastes ned også. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 prøv å tilbakestille IE: verktøy>alternativer for internett>avansert>tilbakestill ( internett explorer innstillinger ) dette har virket for mange andre som var i det samme situasjon ( inkludert meg ) lykke til Lenke til kommentar
MatsB Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 TUSEN TAKK!!! DETTE VIRKET!! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 TUSEN TAKK!!!DETTE VIRKET!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå