Gå til innhold

Sony Handycam DCR-HC30 - Finner ikke programvare!

Anbefalte innlegg

Hei alle smarte hoder!

I går kjøpte jeg Pinncle Studio 12 og la det inn på PC'en uten problemer. Så filmet jeg noen greier for så å legge det inn til redigering. Da jeg koblet kameraet til min nye pc (Windows Vista Home Premium 32-bit) fikk jeg beskjed om at det ikke finnes driverprogramvare for enheten på datamaskinen. Den søkte automatisk etter problemer på nettet og fant denne siden : " http://www.microsoft.com/windows/compatibi...0&os=32-bit " hvor det sies (så vidt jeg forstår) at Vista 32 bit støtter dette kameraet og at jeg ikke trenger eget driverprogram for å kunne innstallere. Jeg har prøvd kameraet på alle 6 PC'ene i huset hvorav 2 av dem har XP..

Jeg har letet over alt, men finner ingen steder på nettet hvor jeg kan laste ned driverprogram for kameraet som virker på Vista. Har nemlig rotet bort CD'en som fulgte med.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ditt kamera er vanlig SD med tape-lagring, ikke sant? Så skal det ikke være behov for noe driverprogram, eller installering. Men du trenger en FireWire-kabel, og et program, og du har Pinnacle til å motta videofilen. Det nytter ikke å prøve med USB-kabelen, kanskje er det den du har forsøkt med?

Lenke til kommentar
Ditt kamera er vanlig SD med tape-lagring, ikke sant? Så skal det ikke være behov for noe driverprogram, eller installering. Men du trenger en FireWire-kabel, og et program, og du har Pinnacle til å motta videofilen. Det nytter ikke å prøve med USB-kabelen, kanskje er det den du har forsøkt med?

Kjøpte en firewire kabel og da funket det perfekt :) takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...