Gå til innhold

Firearms 2.7 !!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FA er jo en million reiser bedre enn CS jaffal... sheesh, tenk å si noe sånt... men at de slipper en oppgradering er bare ren musikk i mine ører! :yes:

jippi! :D

Ja det var sannelig på tide, men jeg liker ikke at dem nerfer våpena isteden for og bytte dem ut......... :-?

Lenke til kommentar
syns de kunne slengt inn flere istedet, jeg...:p

men akkurat HVA hadde de gjort sa du? hmm, m82'en, er ikke det Barret'en? åssen kan den skyte fortere, da?  :-?

De nerfer våpena (gjør dem veldig dårlige ut ifra hva de var og egentlig skal være, for eks FaMas har nå saktere ROF enn den egentlig skal ha)

M82 er Barret'en ja.......og den har en altfor rask ROF til og være en slik kanon. (ROF = Rate of fire)

Personlig så spiller jeg med alle mulige våpen for og få variasjon.........

Lenke til kommentar

åjaaa, glemte jo at Barreten var semi-auto, jeg... :roll:

er så vant med bolt-action fra BF42 og DoD nå, så jeg hadde spora litt av... men Barreten er det jo et helsikes rekyl på, dah... får man utnytta det da, da? og har de fixa no-helmet-exploit?

og så har de ødelagt vår kjære FA-MAS? :cry: den var jo ikke SÅ ille, dah...

Lenke til kommentar
åjaaa, glemte jo at Barreten var semi-auto, jeg... :roll:  

er så vant med bolt-action fra BF42 og DoD nå, så jeg hadde spora litt av... men Barreten er det jo et helsikes rekyl på, dah... får man utnytta det da, da? og har de fixa no-helmet-exploit?

og så har de ødelagt vår kjære FA-MAS?  :cry: den var jo ikke SÅ ille, dah...

Rekylen på barreten blir jevjet ut på samme måte som SSG, bare at barret har mer rekyl, men SSG må du Re-Zoome for og få fokus.

Barreten trenger nå like liten tid som SSG for og fokusere, altså kan en også Sniper-Rushe med Barret'en også nå.

No-helmet exploit er fixet, noe som gjør det kjekkere nok engang.

Sticky corpses er fixet, de senker farten din, men du sitter ikke lengre fast i kroppene.

FaMas'en VAR slik den skulle være men som sagt, de nerfet den for og få balanse så nå er den skitt i forhold, men kan du bruke den så er den bra (slik med alle våpen).

Uansett, jeg kommer ikke til og slutte og spille fa før dommedag, de slutter og utvikle den, eller noe i den dur......jeg henger med på lasset uansett.

Om noen vil snakke med meg så er jeg på #tsc @ quakenet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...