djrack Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Min Dell XPS 420 starter opp som normalt, men når den kommer til det punktet hvor jeg skal logge inn på brukeren min, blir skjermen svart og det kommer opp følgende beskjed: "Auto Detect(Digital Input). Entering power save". Jeg har prøvd å slå av og på dataen, men ingenting funker. Jeg installerte driveren herfra, da GTA IV "bugger" seg; http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=385564 Jeg har skjermkortet: NVIDIA GeForce 8600 GTS Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Start PCen din i sikkerhetsmodus. Når PCen har startet opp gå inn i Enhetsbehandling, finn skjermkortet ditt og rull tilbake driveren. Start PCen på nytt på vanlig måte. Så kan du jo prøve å installere driveren på nytt for å se om du har bedre lykke denne gangen. Hadde jeg vært deg ville jeg lastet driveren ned på nytt bare for å være sikker på at det ikke skjedde noe med driveren ved forrige nedlasting. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Fortsatt svart skjerm i sikkerhetsmodus! Prøver å ta systemgjenoppretting, men den funker heller ikke; "Systemgjenoppretting mislyktes på grunn av en uspesifisert feil. Kan ikke opprette en fil når filen allerede finnes (0x800700B7). Alt ser ut til å ikke ville funke! Endret 28. desember 2008 av djrack Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Høres ut som om du har satt oppløsningen for høy i forhold til hva skjermen din takler. Prøv å boote i Safe mode en gang til, men denne gangen velg Enable VGA Mode. Hvis du får bilde da endre oppløsningen din til noe lavt og start pcen vanlig igjen. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Vel, nå plutselig fikk jeg logget inn på brukeren min, men alt går utrolig treigt. Alt som til nå vises, etter 10 minutter, er verktøylinjen nederst på skjermen. Resten er svart. Jeg kan prøve å gjøre det du sier om ingenting ser ut til å funke nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg tror du burde rulle tilbake den driveren du installerte også. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Nå kom jeg meg inn i sikkerhetsmodus og har endret oppløsningen til lavest. Hvordan går jeg frem for å "rulle tilbake en driver"? --- Ah, nå ser jeg jo at forklaringen står skrevet av deg i første posten ! Takk! Endret 28. desember 2008 av djrack Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nå kom jeg meg inn i sikkerhetsmodus og har endret oppløsningen til lavest.Hvordan går jeg frem for å "rulle tilbake en driver"? Høyreklikk på Min Datamaskin - Egenskaper - Maskinvare - Enhetsbehandling - Skjermkort - Høyreklikk - Egenskaper - Driver - Rull driver tilbake Hvis du får beskjed om at det ikke finnes noen driver å rulle tilbake til foreslår jeg at du laster ned samme drivere eller helst en eldre driver og installerer denne over den som lager så mye problemer. Lenke til kommentar
djrack Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Nå står det Skjermadaptere, men jeg regner med at det er det samme. Gikk ikke an å rulle tilbake driverne. Får starte opp i sikkerhetsmodus med nettverkstilkobling, og laste ned en eldre versjon av driveren . ________ EDIT: Nå funker alt igjen! Måtte inn i sikkerhetsmodus, laste ned den nyeste driveren til skjermkortet mitt for så å gå inn i Enhetsbehandleren og velge "Oppdater driver ...". Da fant den en driver fra 2007, og den funker perfekt! Endret 28. desember 2008 av djrack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå