Doktor9 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei, har enormt mye musikk på min PC (ca. 60.000 låter), og synes det er veldig slitsomt å finne de låtene jeg vil når jeg streamer fra 360'n, da det ikke er søkefunksjon. Lurte på om det er mulig på noen måte å styre musikken fra PC'n, men at lyden streames til 360? Har Vista Business. Håper noen har noen gode forslag, og at spørsmålet er formulert riktig, hvis ikke, bare gi beskjed så skal jeg forklare mer. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 du har streame programmer fra pc som f.eks tversity, orb. transcode360 og encodeHD er vel kun for film. Lenke til kommentar
Doktor9 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 du har streame programmer fra pc som f.eks tversity, orb. transcode360 og encodeHD er vel kun for film. Men her må man vel fremdeles styre og bla i filene med 360 kontrolleren/fjernkontrollen?? Jeg vil sitte og styre alt fra PC'n, mens lyden streames via 360'n. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sett opp en Icecast-server til å streame musikk, så kan du jo bare få tak i no webinterface til f.eks mediamonkey... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå