Gå til innhold

WD My Book 500GB - Er det mulig å opprette en liten partisjon på denne med FAT32-filsystem?

VTW

Anbefalte innlegg

Har en WD MyBook på 500GB som jeg formaterte til NTSC for å kune arbeide med litt større filer. Men nå som jeg har kjøpt meg PS3, så trenger jeg plutselig å bruke FAT32 igjen.

Ettersom jeg ikke er interessert i å formatere harddisken tilbake til FAT32 igjen (vet ikke om det er mulig en gang), så lurte jeg heller på om det var mulig å opprette en partisjon på harddisken på rundt 20-50 GB. Slik at jeg kan lagre på den om jeg skal overføre til PS3en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Ser ingen grunn til at dette ikke skal være mulig. Acronis Disk Director er et flott program som kan gjøre det meste når det gjelder partisjonering og burde fungere bra i dette tilfellet. Koster penger. Kanskje noen andre vet om et annet program som kan gjøre det samme og som er gratis.

Lenke til kommentar

Brukte Acronis Disk Director til å opprette en partisjon, og alt fungerer! Takk!

Men ett spørsmål til som jeg lurer på. Nå som harddisken har to partisjoner, vil overføringen gå saktere ettersom alt skjer over USB-kabel og den nå må holde styr på to partisjoner samtidig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...