Kjetting01 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei. Når jeg restarter PC'en min får jeg "bluescreen" og den restartes. Hver gang jeg slår den på. Dette kan også skje rett etter at jeg har spist eller noe lignende og setter meg ned på maskinen igjen. PC'en min er splitter ny og bygget på Komplett.no, her er delene; S: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium -------------------------------------------------------- CPU Info: Name: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz -------------------------------------------------------- Computer Memory: TotalPhysicalMemory: 3 070 MB (DDR2 RAM) -------------------------------------------------------- Display info: NVIDIA GeForce 9800 GT -------------------------------------------------------- Sound device: Description: Realtek High Definition Audio -------------------------------------------------------- Hdd info: Model: WDC WD5000AACS-00G8B0 ATA Device -------------------------------------------------------- Hdd info: Model: Generic- Multi-Card USB Device -------------------------------------------------------- Hdd info: Model: Kingston DataTravelerMini USB Device -------------------------------------------------------- Hdd Size: Size: 465,76 GB -------------------------------------------------------- Optical drive: Name: Optiarc DVD RW AD-5200A ATA Device -------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------- Network: Description: Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) -------------------------------------------------------- SOFTWARE: Norton Internet Security 2007 Microsoft Office system Når jeg får blåskjerm får jeg opp disse meldingene: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL FAULT_IN_NON_PAGED_AREA Håper noen kan hjelpe meg og takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Dette vil jeg tro at er et driverproblem, minneproblem eller temperaturproblem. PCen din er uansett ny (hvis den er mindre enn 3 dager gammel (ikke sikker på dette) er det en DOA sak og du skal få nytt produkt med en gang) så komplett får ta den imot og finne ut av problemet. Hvis det er minneproblem eller temperaturproblem får du ikke gjort mye uten masse feilsøking og ekstra deler. Hvis det er driverproblem kan du sette den opp på nytt. Det beste er vel å levere den tilbake til Komplett enda de kan bruke litt tid på reparere den. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det samme har skjedd på min nye bærbare pc:( Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUALFAULT_IN_NON_PAGED_AREA Du må jo ta med stop coden Det er muilg at dmp filer som blåskjemen lager må debugges,det tar vi senere når du har postet stop code. Endret 15. januar 2009 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå