julepynt Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Waterchill har nå kommet på www.3dfxcool.no 1799KR så løp, og KJØP! (iallefall jeg) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Tror ikke at settet akkurat er særlig "hardcore".. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hvorfor trur du ikke det?Du kan jo ikke si noe om det bare ved å se på det da Lenke til kommentar
OndeOlav Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Dette var hyggelige nyheter! Jeg er nesten litt flau over å slumpe over denne nyheten her på forumet, men all ære til observante overklokkere. *Går til innkjøp* Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 regner med at dette ikke er versjonen med NB og VPUkjøler inkludert. BTW, et sett med swiftech MCW5000A kommer på omtrent samme pris. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Tror ikke at settet akkurat er særlig "hardcore".. øhm Asetek har visstnok godt til innkjøp av alt som finnes av vannkjølingsutstyr for finne det beste designet. Skal være ganske så mye penger lagt ned i utviklinga så tror vi kan forvente at dette blir "state of the art" jeg. 3dfxcool ville jo aldri i verden ha fasa ut magum blokkene dersom Waterchill var dårligere Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 spurte 3dfxcool om nb og vga fulgte med, og fikk svar på 5min! Dette ER god service! ps. nb og vga skal bli lagt ut for salg i begynnelsen av mai... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Tror ikke at settet akkurat er særlig "hardcore".. øhm Asetek har visstnok godt til innkjøp av alt som finnes av vannkjølingsutstyr for finne det beste designet. Skal være ganske så mye penger lagt ned i utviklinga så tror vi kan forvente at dette blir "state of the art" jeg. 3dfxcool ville jo aldri i verden ha fasa ut magum blokkene dersom Waterchill var dårligere Blokkene er nok gode, men radiatoren er alt for liten for å kunne oppnå gode temperaturer når man kjøler GPU og NB også. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 hørte jeg noen hviske "en rørete radiator gravd ned i hagen"?.... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Håpe folke på overklokking har tenkt til å teste waterchill Finns den nå utenlandske tester,jeg har ikke funne noen Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 asetek lanserer waterchill på TG03, og testere får den omtrent da regner jeg med.... Lenke til kommentar
ATHLON XP Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Kult,hvis waterchill er bra så kan det hende at jeg kjøper meg en slik en Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Frister litt å annskaffe seg et sånt sett ja. Har de en spesialpris på TG så kan det hende jeg kjøper et. Spørs hvor mye penger jeg får av pappa til påsken. :smile: Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 17. april 2003 Forfatter Del Skrevet 17. april 2003 Dette var hyggelige nyheter!Jeg er nesten litt flau over å slumpe over denne nyheten her på forumet, men all ære til observante overklokkere. *Går til innkjøp* Har du testa det nå eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå