enden Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har en gammel LiftMaster portåpner som er så gammel at jeg ikke får tak i fjernkontroll til den lenger. I dag åpnes garasjen med en trykknapp på utsiden, noe som ikke er helt optimalt, For det første lagres det litt stæsj der inne, og for den andre er de kjedelig å gå inn o gut av bilen hele tiden når porten skal opp og igjen. Ny portåpner er selvfølgelig en mulighet, men en annen bryterløsning er både enklere og billigere akkurat nå. Første pri er å bytte ut trykkbryteren uten noen som helst sikring med en nøkkelbryter. Dette er relativt enkelt - den største jobben består i å komme seg til Elfa eller lignende. Når dette er gjort kunne jge tenke meg å finne en fjernkontrolløsnig. Er det mulig å få tak i en tilsvarende løsning som en vanlig nøkkelbryter, bare med fjernkontroll? Jeg trenger strengt tatt ikke noen RF-løsning med flere hundre meters rekkevidde - det viktigste er at jeg får noe som virker fra bilen uten at jeg må åpne døra eller vinduet mindt på vinteren. PS, jeg vet at jeg sier bryter når jeg mest sannsynlig mener slutter. Lenke til kommentar
ford4fun Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Liftmaster Ingen der som passer heller? Hørt med Lobas.no? Importør for liftmaster / chamberlain? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Har alt sjekket med en forhandler, som igjen sjekket med importøren. Det er 30% sjanse for at en åpner til 1400 (tror jeg) fungerer. Da kan jeg heller kjøpe meg en ny liftmaster med mindre og bedre fjernkontroller... Eller jeg kan mekke noe hjemmelaget og morsomt Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Er det virkelig ingen som har noe forslag? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) RF-sender i serveren inne i huset, også åpner du med bluetooth med mobilen. Endret 3. januar 2009 av Ståle Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Morsomt forslag, men mangler fremdeles alle praktiske detaljer Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg glemte at Elfa eksisterer Vil ikke denne gjøre susen? http://www1.elfa.se/elfa~no_no/go.jsp?s=no...10000000A0A036A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå