Palpantine Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Er det problematisk å gå for Sapphire 9700Pro + Zalman ZM80A-HP i stedet for Sapphire 9700Pro Ultimate Edition? Ultimate Edition kommer jo ikke før 30. April, så jeg er ikke særlig sulten på å vente... Noen som har erfaring med installasjon av ZM80a? Er jo skrekkelig redd for å ødelegge kort til 3k.. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg har en kamerat som bruker zalman heatpipe-saken på sitt bba radeon9700pro uten problemer, så det skulle vel ikke være noe i veien for å bruke den på et sapphire-kort av samme type Lenke til kommentar
Palpantine Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Ok.en skal jeg velge Sapphire 9700Pro eller Hecules? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Det blir mest opp til deg, de er nesten helt like. Personlig ville jeg ha valgt Sapphire's utgave. http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=11...cb116b030fca08e Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå