ecko Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 de sa på discovery channel i dag at time warp skulle begynne klokken 22, men det skjedde ikke. vet dere når det skal begynne? det ser sykt interessant ut. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det er en "snikpremiere" i morgen (mandag 29. des.) kl. 22, men serien begynner egentlig en gang ut i 2009. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Så litt av en episode av dette. Er det bare meg eller er dette et veldig kjedelig konsept? Er igrunnen bare masse slow motion videoer i litt bedre kvalitet enn alle de som allerede ligger på youtube ol. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 7. januar her, vet ikke om det er samme dato i Norge. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Så litt av en episode av dette. Er det bare meg eller er dette et veldig kjedelig konsept? Er igrunnen bare masse slow motion videoer i litt bedre kvalitet enn alle de som allerede ligger på youtube ol. Tenkte det samme. Hadde forhåpningen om at dette programmet skulle være lærerikt og vise hvordan ting fungerer, med fysiske forklaringer osv. Det er jo bare en student som har fått fatt på et par raske kameraer som har det gøy. Nesten som et realityshow.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 De har tatt treminutters slowmotion-sekvensene til Brainiac og laget halvtimesprogrammer ut av dem... Kunne blitt bra, men det hele later til å bli hakket for overfladisk for min del. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Samme. Er kult å se på slowmo-bildene, men for min del så lærer jeg ikke så mye nytt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bare håpe at de klarer å finne interssante objekter å filme, og ikke bare vannballonger som spreker. Eksempelvis da de viste hvordan slaget fra en bokser forplantet seg i ansikte og kroppen til den som ble slått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå