Lakus Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 I norge kan barn som er ute etter kl 22 elns kjøres hjem av die polizei.Så det du ønsker deg finnes allerede=) Men de bryr seg ikke, de håndhever ikke loven. De håndhever den så absolutt. Se det jeg markerte med uthevet skrift. Bare fordi de kan betyr ikke at de må kjøre hjem alle de ser under en viss alder. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Did you know?I norge kan barn som er ute etter kl 22 elns kjøres hjem av die polizei. Så det du ønsker deg finnes allerede=) Men de bryr seg ikke, de håndhever ikke loven. Spørs hva man definerer som barn da, tror dette bare gjaldt så lenge personen er under 15 (eller så var det 16). Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 I mitt community der jeg bor er det masse kids ute rundt midnatt. 50 tar ikke inn noen unger å kjører dem hjem. Seff har dette sikkert skjedd en gang, men når jeg var liten var jeg også ute altfor seint, og jeg hadde ikke hørt om at det var mot loven å fly rundt til alle tider som barn. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 I mitt community der jeg bor er det masse kids ute rundt midnatt. 50 tar ikke inn noen unger å kjører dem hjem. Seff har dette sikkert skjedd en gang, men når jeg var liten var jeg også ute altfor seint, og jeg hadde ikke hørt om at det var mot loven å fly rundt til alle tider som barn. Det er vel også litt slik dersom barnet sier ifra at det ønsker at det skal bli kjørt hjem. Så gjennomfører politiet dette, dersom de ikke har noe viktigere å foreta seg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 No skal me prøve å halde oss til emnet her. Eg trur det dummeste trådstarter kan gjere, er å blande seg inn, dette er ei sak mellom foreldra og kjerasten din. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ha det moro med jenta di! No skal me prøve å halde oss til emnet her. Er nesten umulig det med alle signaturene, tek du utfordringa? Minner om ho dama på nyhetene i tv2 elns, ho sliter med å prøve å snakke dialekt hele tida xD Det ordner seg til slutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå