Gå til innhold

BK: Stengt for sesongen

PMnormal

Anbefalte innlegg

Til slutt i dag/natt bidrar jeg med noe som er rent estetisk, og som ikke er uskarpt. Tatt samme sted som alle de andre bildene, med samme 50mm. I tillegg til å legge på en ramme har jeg latt bildet få en omgang filmstøy i Virtual Photographer. Jeg syntes det passet med litt struktur for å ikke bli for sterilt, noe jeg syntes at den ubehandlede versjonen var.

Ingen crop eller retting er foretatt i dette bildet.

post-76334-1230431648_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et bilde jeg ville gjerne ha tatt. Igjenspikrede dører og sliten mur.

Men du fanger opp en del småting jeg ikke ser; i dette tilfellet grafittien på høyre side som treffer rammen som du har velger å bruke denne gangen. Og vi som har kjeftet på alle de andre om bruk av rammer ...

Tom

Lenke til kommentar
Så teknisk gibberish skal jeg ikke komme med - jeg liker bildet, men hadde likt det mye bedre om jeg hadde fått med hele døra.

underskriver, og tilføyer at jeg liker kontrasten. elsker dører, rammer, slitne vegger. har du tatt flere i samme serie?

Lenke til kommentar
Jeg liker bildet. Men det virker litt skjevt. (?)

Nope.

Grublet litt over det med graffitien noen få sekunder selv, men kom frem til at det skal være slik. Men kloneverktøyet var klart. Når det gjelder rammen så er jo det en ironisk detalj. Jeg fremstiller det som ingen vil ha lenger som fine art ved å gi det en ramme. Som en gullring i et grisetryne, bare bevisst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...