jifen Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Har et lite spørsmål til deg Oslo72: (eller andre som har svar.) Har nettopp kjøpt en hytte der det er installert alarm-anlegg. (Sector alarm). Pga at dette er en hytte som ikke er så lett å komme til vil det ikke være noe utrykking ved alarm. Ser derfor ikke helt grunnen til å betale 300 kroner i mnd. for en alarm der det eneste jeg får er en beskjed......? Det jeg kunne tenkt meg er å "omprogrammere den alarmen som er til å ringe direkte til meg. Lar det seg gjøre? (Alarmanlegget heter ctc-920, og kommer egentlig fra Falken - så G4S - nå Sector-alarm). På forhånd takk: - kan evt. sende meg svar på epost: [email protected] Lenke til kommentar
Illuminatum Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Er jo ikke "bare" og ødelegge sirenen da i så fall har du kjøpt den på europris, og si du har alarmen på yttervegg et sted du ikke kommer til + høyt oppe i en himling i taket? Og hvis du har gratis utryking fra alarm selskapet ditt så vil jeg gjerne vite navnet på selskapet som er det eneste i norge med denne herlige muligheten securitas direct har i alle fall gratis uttrykning Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Sector alarm er en generelt bra alarm syntes jeg. Plassering: Rom hvor det finnes sentrale innganger til huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå