Refi Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Har sjekka på partyticket.net i hele desember, men fortsatt ikke kommet noe . Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Ærlig talt, er det noe du lurer på? I fjor, året før, faktisk helt siden jeg var der første gang, har billettene blitt lagt ut for salg i desember og åpenbart så skjer ikke dette i år, så JA - de er sene. Du kunne strengt tatt resonnert deg frem til det faktumet selv, eh? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Lol, chill du da. Jeg bare lurte på om det var en grunn. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Som vanlig er KANDU og partyticket vanskelige å få noen informasjon ut av. Det er så å si "ingen" som vet når billettene blir lagt ut for salg. Om det er sent eller ikke gjør vel ikke noe, så lenge de blir lagt ut før påsken. Jeg skjønner ikke hvorfor folk bekymrer seg så mye over det. Det er da ikke noen mindre sjanse for at de får tak i billet fordi de blir lagt ut sent. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Ta å bruk TG tråden, den er der for å slippe tråder som denne. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Til neste år er jo TG en måned senere enn det var i år. Da er det vel naturlig at bilettene blir lagt ut for salg litt senere også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 De er sikkert litt etter skjema pga moms saken.. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 De er sikkert litt etter skjema pga moms saken.. Bilettene kommer vel før eller siden Tror ærlig talt ikke du burde frykte for noe Lenke til kommentar
Refi Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Til neste år er jo TG en måned senere enn det var i år. Da er det vel naturlig at bilettene blir lagt ut for salg litt senere også. Ahhh, jeg viste ikke at TG skulle bli en måned senere til neste år, men vi får bare sjekke ptn daglig. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Til neste år er jo TG en måned senere enn det var i år. Da er det vel naturlig at bilettene blir lagt ut for salg litt senere også. Ahhh, jeg viste ikke at TG skulle bli en måned senere til neste år, men vi får bare sjekke ptn daglig. Som jeg har forklart uendelige ganger i TG tråden(e)... Først så blir det lansert en dato til at lotteriet/billettsalget starter, så begynner lotteriet, etter lotteriet så begynner billettsalget. Det er ikke slik at plutselig en dag så er billettene på PTN. Så det er ikke vits å sjekke PTN daglig. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Ta å bruk TG tråden, den er der for å slippe tråder som denne. Nå er jo denne tråden opprettet fordi vi er drittlei alt maset om billetter i den andre tråden. Da kan vi bruke denne tråden som en whine-tråd. Den kan også kanskje være til litt hjelp. Om folk kommer inn i LAN-kategorien og ser tittelen på denne tråden går de nok heller inn i denne istedet for å gå inn i TG-tråden og mase der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå