The_man Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Er det mange her som skal til TG for første gang i år Lenke til kommentar
andersdb Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 ja, jeg og kamerat skal dit for første gang, var innom på besøk ifjor men har ikke hatt med pc'en før. Gleder meg skikkelig. Lurer på hvor lenge jeg kommer til holde meg våken... 2 eller 3 dager??? Lenke til kommentar
The_man Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 ja eg skal også dit for første gang i år. men eg reiser alene da. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 til alle førstereisende.. det er ikke no vits å prøve å holde seg våken så lenge som mulig.. prøv heller å sove litt hver morgen.. da får du mye mer utav tg, og føler deg rett og slett ikke så slapp og uggen.. dette finner dere ut etter å ha vært på tg noen ganger hvis dere ikke tror meg nå :wink: Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 synes det er greit å sove litt på lan. du føler deg mye bedre og du får med deg hva som skjer. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 IKKE sov ... gjør det jeg gjør ... sitt oppe i 5 dager ... da går du glipp av litt over et døgn! ... og du får en jævla tøff humor! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 til alle førstereisende.. det er ikke no vits å prøve å holde seg våken så lenge som mulig.. prøv heller å sove litt hver morgen.. da får du mye mer utav tg, og føler deg rett og slett ikke så slapp og uggen.. Enig der. For å få mest mulig ut av TG bør du: - Ha nok kvalitetssøvn (i den grad det er mulig). Bedre å sove 6 timer enn å sitte i halvsøvne mens du hiver innpå med koffein i 24. - Spise nok og god mat. Du får mye mer krefter om du spiser litt skikkelig mat av og til. Chips, påskegodt og cola er ikke anbefalt som eneste føde i 5 døgn - Dusje, pusse tenner osv. Du blir opplagt av å dusje, dessuten er det deilig å føle seg ren og pen (vel, hvertfall ren - Ta deg en tur ut i den fine påskesola. Litt frisk luft skader ikke, TG er et dataparty, ikke en konkuranse i å sitte inne å forfalle mest mulig. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 rablet ned masse Så enig, så enig Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 jeg har et problem når det kommer til dusjingen på tg , for når jeg har dusja kjenner jeg svettelukta til 5000 andre nerder komme sivende mot meg. men på en annen side er det jo også så bidige godt å dusje da... (også er jo guttedusjene ALLTID tomme :-? ) Lenke til kommentar
The_man Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 ja det har eg også hørt av noen som har vært der... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 ikke gjør som mora din sier !!! Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 for gud`s skyld pass deg for dette: " border=0 alt="user posted image" > Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 for gud`s skyld pass deg for dette: (svært bilde) Huff det der så skummelt ut. Du vet vel ikke hva fjortsen hadde gjort? Passe dopa så han ut annyway. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 nei så jævlig det må være... skal dit for første gang i år Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 sveinj: studer det bildet.. er det ikke rart at den "tiltalte" får kontrolere musa? er det ikke rart at han ikkr blit holdt borte? hvis han hadde gjort noe ulovlig ville nokk mer enn 1 sett på .. har vert der hvert år siden 99... Lenke til kommentar
The_man Skrevet 12. april 2003 Forfatter Del Skrevet 12. april 2003 Ja... hadde vært merkelig om de hadde latt ham styre musa da. sikkert. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Og de bak ser ikke på er det kanskje manipulert`? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 sveinj: studer det bildet.. er det ikke rart at den "tiltalte" får kontrolere musa? er det ikke rart at han ikkr blit holdt borte? hvis han hadde gjort noe ulovlig ville nokk mer enn 1 sett på .. har vert der hvert år siden 99... tror nok kanskje det er manipulert ja Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Første gangen for meg ja 8) Gleder meg no sinsykt da o/ Jeg får vel prøve og sove litt da :wink: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 sveinj: studer det bildet.. er det ikke rart at den "tiltalte" får kontrolere musa? er det ikke rart at han ikkr blit holdt borte? hvis han hadde gjort noe ulovlig ville nokk mer enn 1 sett på .. har vert der hvert år siden 99... tror nok kanskje det er manipulert ja ehhh... manipulert? Nekter jeg å tro... Mer sannsynlig at det bare er noe annet at det ser ut som.. F. eks onkelen som har komme tpå besøk eller no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå