Gå til innhold

Tg første gang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til alle førstereisende.. det er ikke no vits å prøve å holde seg våken så lenge som mulig.. prøv heller å sove litt hver morgen.. da får du mye mer utav tg, og føler deg rett og slett ikke så slapp og uggen..

dette finner dere ut etter å ha vært på tg noen ganger hvis dere ikke tror meg nå :wink:

Lenke til kommentar
til alle førstereisende.. det er ikke no vits å prøve å holde seg våken så lenge som mulig.. prøv heller å sove litt hver morgen.. da får du mye mer utav tg, og føler deg rett og slett ikke så slapp og uggen..  

Enig der. For å få mest mulig ut av TG bør du:

- Ha nok kvalitetssøvn (i den grad det er mulig). Bedre å sove 6 timer enn å sitte i halvsøvne mens du hiver innpå med koffein i 24.

- Spise nok og god mat. Du får mye mer krefter om du spiser litt skikkelig mat av og til. Chips, påskegodt og cola er ikke anbefalt som eneste føde i 5 døgn

- Dusje, pusse tenner osv. Du blir opplagt av å dusje, dessuten er det deilig å føle seg ren og pen (vel, hvertfall ren :)

- Ta deg en tur ut i den fine påskesola. Litt frisk luft skader ikke, TG er et dataparty, ikke en konkuranse i å sitte inne å forfalle mest mulig.

Lenke til kommentar

jeg har et problem når det kommer til dusjingen på tg , for når jeg har dusja kjenner jeg svettelukta til 5000 andre nerder komme sivende mot meg.

men på en annen side er det jo også så bidige godt å dusje da... (også er jo guttedusjene ALLTID tomme :-? )

Lenke til kommentar
sveinj: studer det bildet.. er det ikke rart at den "tiltalte" får kontrolere musa?

er det ikke rart at han ikkr blit holdt borte?

hvis han hadde gjort noe ulovlig ville nokk mer enn 1 sett på ..

har vert der hvert år siden 99...

tror nok kanskje det er manipulert ja :roll:

Lenke til kommentar
sveinj: studer det bildet.. er det ikke rart at den "tiltalte" får kontrolere musa?

er det ikke rart at han ikkr blit holdt borte?

hvis han hadde gjort noe ulovlig ville nokk mer enn 1 sett på ..

har vert der hvert år siden 99...

tror nok kanskje det er manipulert ja :roll:

ehhh... manipulert? Nekter jeg å tro... Mer sannsynlig at det bare er noe annet at det ser ut som.. F. eks onkelen som har komme tpå besøk eller no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...