equalern Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei! Har nettopp fått meg ett nytt kabinett (Antec Three Hundred). Og trenger som tittelen sier vifter for cpuen, chipset, harddisken og skjermkortet. Penger har ikke store tingen å si til dette, så lenge ikke EN vifte koster mere enn 500-600,- Disse viftene må være gode og helst litt stillegående. Av skjermkort har jeg NVIDIA og Socket 775 med Intel 2 core duo som prosessor. Håper noen kan hjelpe meg litt her ute ;-) Takker for svar! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva skal du med vifter? Det følger vifter med både prosessor, skjermkort og kabinett. De fleste vifter er vel litt stillegående? Jeg ser mao ikke noen grunn til å kjøpe noe. sjekk f.eks silentpcreview om du uansett skal kjøpe noe. Lenke til kommentar
equalern Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Hva skal du med vifter? Det følger vifter med både prosessor, skjermkort og kabinett. De fleste vifter er vel litt stillegående? Jeg ser mao ikke noen grunn til å kjøpe noe. sjekk f.eks silentpcreview om du uansett skal kjøpe noe. Kanskje jeg har tenkt og bytte fordi at standard viftene ikke er de beste? Vil gjerne gå litt ned i grader. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hva slags nVidia skjermkort har du? Ellers går Noctua kjølerne for og være bra Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvis du mener at du skal ha kjølere, og ikke vifter, da skjønner jeg hva du mener. Du vil ikke vinne mange gradene ved å bare bytte ut vifter. Lenke til kommentar
equalern Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Hva slags nVidia skjermkort har du? Ellers går Noctua kjølerne for og være bra Har et ASUS 9600GT. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har passiv kjøling på mitt Gainward 9600GT.Hvis ønskelig så kan man sette på en vifte også tror jeg Jeg har Thermalright HR03GT: Det koster ca 400 spenn hos Microplex http://www.microplex.no/aspx/loginVnet.asp...amp;plid=109893 Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) For cpu er Noctua eller TRUE anbefalt. For harddisken kan den bli kjølig og stille ved hjelp av denne. Ingen vits å kjøpe alternativer kjølere til skjermkortet enten det er for nvidia eller ATI. Endret 11. januar 2009 av Duqe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå