Ansiktets fjes Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Finnes det noen m-ATX hovedkort med DDR3 minne? Helst socket 775 .Salbu! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Trodde ikke at formfaktoren hadde noe å si på socketen, trodde alt av ATX hadde 775 eller i det minste 771. Men kanskje det er noe slik du ser etter? Forresten, Salbu sier du? Petter, Lars eller Martin? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Den var ikke m-ATX JEg er Martin Hvem er du? Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 ddr3 er vel bortkastet på 775 å jeg finner ingen microatx med det. men dd2 er det mange tilgjengelige. hvorfor akurat dd3? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er Ole, (kompis av lars) XD... Men det var synd...sikker på at det i det hele tatt finnes? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Nei, er ikkje sikker på om det finnes... Grunnen til at eg vill ha DDR3 er fordi eg allerede har DDR3 RAM og då hadde det vert konge vist eg kunne hatt ein lita LAN-PC, og bruke samme hardware som vanleg, bare med eit anna hovedkort... .Salbu! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Til en vanlig lan pc trenger du ikke DDR3. 3 er mye dyrere enn 2 og på små spill som CS:S vil du rett og slett ikke merke forskjell. Og hvorfor micro-ATX? Har du et kabinett kanskje? Et vanlig kabinett med formfaktor ATX koster jo minimum 300kr så det er kanskje ikke så veldig lønnsomt å bygge pc på DDR3 grunnlag. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Nei, men jeg har PC fra før (Se signatur) Og når jeg skal på LAN så er det stress å dra med seg mitt store, svære kabinett... Så jeg tenkte at jeg bare kunne bygge en liten LAN-PC, som jeg kunn bruker på LAN... Ellers står kabinettet med dette hovedkortet ellers tomt, og når jeg skal på LAN flytter jeg ganske enkelt all hardwaren min over... .Salbu! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nice oppsett. Så det ikke før nå. Kjører du 4870 i Crossfire eller har du bare ett kort? Spørs jo hva slags spill du spiller. Til CS holder det jo med en bærbar PC ned til 3-4K (tørr jeg si EEE pc ) Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Er ikkje crossfire nei... OC står for Over clocked Eg speller alt som er å få tak i eg ! Er en grafikkhore, men er ikkje altid pengene rekker .Salbu! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er ikkje crossfire nei... OC står for Over clocked RAWR! Core-speed/minnehastighet? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (tørr jeg si EEE pc ) CS 1.6 går ihvertfall fint på Eee 901. Jeg har ikke prøvd CS:S. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som har noe? Noen som eventuelt har kontakter i Intel, og kan anbefale dette til de? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 *Bump* Ingen som vet om et micro-ATX hovedkort for socket 775 med DDR3-RAM? Eller kansje et socket 1366 hovedkort? .Salbu! Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 I7 hovedkort https://prisguiden.no/product.php?productId=106782 Tror ikke finnest m-atx med ddr3 til 775 Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Takk , det så noe stort ut til å være m-atx, men det er nesten verdt et forsøk Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her er er m-atx hovedkort med DDR3, X58 chipset, i7 prossesor osv. Blir kanskje litt overdrevent/dyrt til ditt bruk, men det finnes i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå