paalekal Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Så det har seg sånn at jeg prøver å få spilt NHL09 mot en kompis over nettet på xbox360'en min jeg fikk til jul. Her kommer problemet: - Jeg har betalt og ser at kontoen har blitt belastet, men får ingen tilgang pga family settings opplegget (som er noe hersens tull). Jeg har prøvd flere ganger og sende en form for request som pappa sin mail må godkjenne før jeg får spilt og han har godtatt alle. HVA FAEN SKJER MED AVANSERT DRITT? Har sitti i to dager å prøvd å få skrudd av family settings, men ettersom jeg er 14, må jeg har en "pappabruker" til å skru av. Jo, det var pappa som betalte og han har gått med på alt, men jeg får ikke det fuckings spille til å fungere. Jeg sitter her dritfrustrert og holder på å gi opp 500 spenn, noe som er mye for min alder. til problemet igjen: - har allerede lastet ned juletemaet på xbox'en som betyr at jeg er på nett, men det fungerer ikke å gå på nett når jeg har satt igang NHL. Har jo selvfølgelig ingen andre spill som jeg kan teste ut for å skjekke om det fungerer der. plx. for the love of god. help. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Gå inn på innstillingene på mailen din og endre fødselsdatoen din så du blir 18 år. Det burde du gjort før du begynte med at faren din sin mail måtte godkjenne. Jeg vet ikke om det fungerer nå, det finnes sikkert en annen løsning også. Det er jo en mulighet å ringe Xbox support. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva med bare å skru av family settings? Lulz. Ganske logisk at om pappaen din har en "pappabruker" så må pappaen din bruke denne "pappabrukeren" sin til å skru av Family Settings. Det Drugis sier er også noe du burde gjøre umiddelbart. Lenke til kommentar
paalekal Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Hva med bare å skru av family settings? Lulz. Ganske logisk at om pappaen din har en "pappabruker" så må pappaen din bruke denne "pappabrukeren" sin til å skru av Family Settings. jeg har ingen "pappabruker" altså, jeg får ikke skrudd av familysettings samma hva jeg prøver på, har prøvd mange ganger å få det til Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 kan en "pappabruker" være en fake person? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Så lenge personen har en e-mail så gir xboxen din fullstendig blaffen. Men jeg skjønner ikke poenget med å lage en fake "pappabruker" når du bare kan sette alderen på din egen mail til 18+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå