Mann20 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei! Har et par spørsmål ang scenelagingen i spillet, og kom gjerne med flere tips. 1: Hvordan får jeg ting til å henge? 2: Hvordan lager jeg en motor (et kjøretøy) ? 3: Hvordan fikser jeg slik at man kan plukke opp bobler med poeng og materialer/gjenstander osv? 4: Hvordan lage en heis? Mulig det er noe her jeg har gått glipp av. Takk for alle svar!! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er det ikke det opplæringen i spillet er til, at du skal lære nettopp dette?? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Er det ikke det opplæringen i spillet er til, at du skal lære nettopp dette?? Jo, finner ikke flere opplæringer nå men har ikke lært noe av det jeg spurte om..? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er da ganske sikker på at jeg har fått med meg mye av det her, og jeg er ikke ferdig med alle tutorials en gang. Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg er da ganske sikker på at jeg har fått med meg mye av det her, og jeg er ikke ferdig med alle tutorials en gang. Så et spørsmålstegn jeg ikke har sett før. Tråden kan egentlig bare slettes. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Gå til verktøy, så finner du siden med stempel,bolter,fjærer,vinsjer osv... så trykker du på trekant på dem, så trykker du på opplæring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå