Glatteveier Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Første posten min her på forumet. Vært klar over at det har vært her lenge, og har lurka litt her fra tid til annen, men har altså ikke registrert meg før i kveld. Er i militære for tiden. Det innebærer at jeg er på leieren også i helgene. Jeg har som regel helgeperm, men jeg bor så langt unna at det ikke blir vært stresset med å komme seg hjem. Til nå har helgene gått med på trening og turer til den lokale puben, men det hadde kanskje vært litt sunt å komme seg litt bort fra leiren av og til. Blir litt småskada av de her militærgreiene tror jeg . Uansett, leter litt rundt etter ulike helgekurs jeg kan fylle tida med. Har fin fin anledning til å komme meg til Oslo området. Er det noen som vet om noen interessante kurs å anbefale? Er i grunn interessert i det meste, så lenge jeg ikke ender opp med å veve makrame med noen gamle tanter. (Hadde kanskje hatt godt av å lære å danse, siden jeg misliker det så sterkt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå