Jule3 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Er det kun skjorte som passer under v-hals gensere? Eller går det ann å bruke tskjorter under? BLir litt for formelt for meg å bruke skjorter hele tiden, men vil ikke se ut som en idiot? Er det noen regler jeg burde holde meg til? Går det om jeg går med tskjorte hvis den ikke synes f.eks? På forhånd takk Christmas tree Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 T-skjorter funker det også i noen tilfeller. Eller hvis du har kropp til det så kan du gå uten noe under.. Men da bør du ha litt volum på brystkassa og nakken, ellers ser det veldig pinglete ut.. Er vel ikke verre enn at du prøver litt selv og ser hva du synes? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Du kan gå med t-skjorter eller kanskje en pique heller også. Eller ingenting, men det kan se litt slæskete ut kanskje Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg går enten med skjorte eller ingenting. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Ikke gå med pique ihvertfall... Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 ikke noen ting under? de fleste v-halsene min er i ull, så hvis jeg ikke har no under klør jeg meg ihjel, pleier somregel å ha enten en plain stram tskjorte under eller vanlig skjorte Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Enten skjorte, v-hals tee (som da ikke synes) eller ingen ting. Med forbehold om hvor stor halsen er. Går ofte uten noe som helst under endel v-halser i diverse mye stoffer, t-skjorter gjør faktisk endel på hvordan genseren ser ut passform messig. Sitter som regel slimmere rett på kroppen. Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 vet tråden er litt gammel nå, men den er vel fortsatt relevant... Hva burde man gå med under crew neck da? Her gjelder vel det samme? Eller, skjorte under crew neck går vel ikke? Takk for svar Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Du kan ha skjorte under crewneck, men pass på at du har snippene under crewneck, at de ikke peker utover. Slik: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Det gjelder vell nesten alle plaggene, utenom vest som jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Er ikke på alle v-hals gensere dette går. Mine faller utenfor på min Lyle and Scott feks, så da har jeg lite valg Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Kjøp en ordentlig skjorte. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Det går fint an å bruke skjorte under en genser, men ofte er det lurt å velge en button-down-skjorte så ikke snippet kommer utenfor. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Er ikke på alle v-hals gensere dette går. Mine faller utenfor på min Lyle and Scott feks, så da har jeg lite valg Sjorte snippen som faller utenfor? Hvis det er det så mangler kanskje sjorten spiler? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2009 Det er ikke så uvanlig at snippen faller utenfor genserkragen. Dette unngår du dersom kragen kan kneppes til selve skjorten. Spilene, som du kaller det, antar at det er det som på engelsk kalles collar stiffeners eller collar bones, vil ikke hindre at snippen glir opp, men er primært ment å holde snippene rette. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 23. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2009 For all del ikke pique under v-hals etter min mening. Skjorte fungerer bra og jeg synes personlig en plain t-skjorte også kan fungere. Unlimited Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 For all del ikke pique under v-hals etter min mening. Hvorfor ikke? Det kan jo myke opp og gjøre antrekket mer casual? Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Fordi pique ikke ser bra ut under noen ting. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Fordi pique ikke ser bra ut under noen ting. Helt enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå