Footy Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg beklager om evnt. feilposting, da jeg ikke viste hvor denne hører hjemme. regnet også kanskje litt med at folk her som har mest peil? Anyways... Har kjøpt et veggkart på nomaden i Oslo som jeg skal ramme inn... Plakaten har en størrelse på 116x77cm.. Jeg har også planer om å sette nåler i kartet på steder jeg har vært og steder jeg skal... Problemet er... Jeg finner ingen ramme som er stor nok noe sted. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik ramme? Rammen trenger ikke glass da jeg som sagt skal ha nåler i kartet... Jeg har snakket med en rammemester... han regnet med at noe sånt kunne fort komme på rundt 1500,-... ute av denne verden mener nå jeg... (Ps. Ikea har ikke større enn 100x70cm) tusen takk for all hjelp.... Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tja, en asfaltplate i passende størrelse, noen meter gulvlist, vinkelsag, stifter og litt lakk/maling så burde du være i boks... kan ikke koste all verden Lenke til kommentar
Footy Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) hva veier slik asfaltplate? kan hende jeg får et vektproblen da jeg må henge hele greia i taklista.. Ser også at den asfaltplaten kanskje bli litt i det tykkeste laget.. godt forslag, men vet du om noe kanskje tynnere? Endret 28. desember 2008 av Footy Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har ikke så mange konkrete forslag i hodet akkurat, men du kan jo ta en tur på maxbo eller noe lignende og se hva som kan egne seg. Det er noe som heter huntonitt plate, Vet ikke hvilke dimensjoner de kommer i, men du kan jo sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå