baguett Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk meg en ny Samsung Series 3 LCD TV til jul, den har VGA, SCART OG HDMI tilkoblinger. på skjermkortet på Pcen min har jeg to DVI/VGA tilkoblinger og en S-VIDEO Tilkobling. Da jeg tok en VGA kabel fra Pcen til Tven skjedde det ingenting. Jeg gjorde det samme med en laptop, og da gikk alt fint. Noen som vet hvorfor jeg ikke får kobla til Tven ? Prøvde og koble til to Pc skjermer til Pcen, det funka heller ikke. Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Stasjonær PC til TV? Valgt riktig inngangskilde? Og til slutt: TV'en fungerer til annet bruk? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det holder med en tråd for problemet ditt, er du usikker på hvilken kategori du skal poste en tråd i, velger du den kategorien som er mest relevant for ditt problem - er du fortsatt usikker; ta kontakt med en moderator. Du skal ikke starte flere tråder selv om du mener det er relevant for flere kategorier, skal i så fall avklares med en moderator. Denne tråden skal brukes: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1052949 Denne tråden stenges. Reaksjoner på moderering gjøres på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg